10/30/13

Halloween-førebuing

Eg er av dei som er stor fan av dei fleste "amerikanske" tradisjonar, spesielt Halloween. Dette med kjøpepress treng ikkje høyra med, det er opp til kvar og ein kva dei vil gjera utav det. Dessutan trur eg det er vanskeleg å unngå innføring av nye tradisjonar så fleirkulturelt som samfunnet vårt er blitt. Vi har ikkje SÅ mange kjekke norske tradisjonar å skryta av, eg meiner vi har rom for fleire ;) 

UANSETT, eg har laga graskarlykt! Det er moro, og så er den så dekorativ! Gler meg til å setja den ut på trappa slik at ungane som går knask og knep ser den lang veg ;)

Du finn mange videoar på nett som viser korleis du lagar lykt viss ikkje du har gjort det før. I år har eg også gjort nytte at innmaten til graskaret, og blant anna laga kake!
(Lagar eit eige innlegg om det seinare).

Feirar du Halloween? Kva synest du om lykta mi?

I love Halloween! Do you like my pumpkin lantern? Do you celebrate Halloween where you're from?







No comments:

Post a Comment