11/26/13

Heimelaga peparkakehus

For første gong har eg laga eit peparkakehus frå "botnen"!
Eller, det vil seia, deigen var kjøpedeig frå Rimi, og ikkje var den særleg god heller :p Den blåste seg veldig opp i omnen, og derfor blei husdelane skeive. MEN eg har i alle fall laga veggjer og tak til huset sjølv, montert dei (med hjelp av mannen) med smelta sukker og dekorert dei.
Sjølve dekoren er inspirert av Den gode feen, ho lagar heilt nydelege peparkakehus!
Ho har også skrive innlegg om korleis du kan laga mal til eige hus.
Eg pynta husdelene og lét dei tørka før eg monterte huset.
Noko eg gløymte: Vindauge. Pytt sann. Eg laga dei av melisglasur i staden ;)

Noko skakt, og glasuren blei etter ei stund litt misfarga av knekken som held huset saman, men alt i alt er eg veldig nøgd. Neste prosjekt er å laga hus i mindre skala.

Kva synest du om huset mitt?




 






For the first time I made a gingerbread house from scratch (except the dough was store bought)!
Love this way of decorating it, inspired by this blog. What do you think?

No comments:

Post a Comment